Sunday 2 October 2011

mereka yang hader dalam hidup aku (in this two month)





Mal :) 
insan yang beri gelak tawa :)






RAINEE HILDA <3
INSAN YANG AKU INGINKAN LAM HIDUP AKU ;)

 

ZAFRIN DANISH <3
INSAN YANG SGTSGT AKU SAYANGI ;)


YIENN ESTELLA <3
YANG SINARI HIDUP AKU ;)






HAHA ! 

niyh lhaa insan2 yang hader n pergi dari hidup aku selama 2bulan niyh ;)

insan2 yang hanya mampu untuk aku sayang ..

CINTA ~~~~~~

mungkin ta sempat :') 

haty aku ta mampu nak terima sape2 taux :P 

tapi mereka nih ....

memang dhaa beri aku senyuman dalam mase yang singkat ..

walau un singkat but aku hargai nya :) 

thanks yaa koang ...

ifeel like in heaven when u 3 come into my life :) 

maaf ta pat haderkan ase cinta n ta pat nak jage koang leklok :)

im not perfect :)

LOVE U ALL SHO MUCH :)




p/s :: hanya mampu doa yang *ABY* aku kembali pada aku :)


sebab yang aku nak cume ABY AKU SORANG ...

aku terlalu obses tentang
CINTA die ..

cume die fikir aku
BERJENAKA dalam usaha utk memiliki CINTA die ..

No comments:

Post a Comment