Saturday, 30 April 2011

akU sExy ? sukAhAty akU Laa . koRanG dULik hApe ??

cube korang tengok pitchapitcha niyh ; )

tujuan Hunn suh korang tengok sebab dah terlalu ramai yang komenn 


" HoneyCycymie SEXY !!!!!!"







mase lepak dengan BFF shaye ;)

i lovve halfhalf <3

sexy ke HoneyCycymie ?
ha'ah kan ?
hahaha 

whatthehell laa dear .
who cares ?
tade sape ley komen lebihlebih sebab HoneyCycymie milik DIER sorang je.
right ?
alaa .
pade mulutmulut tempayan cakap sal HoneyCycymie tuu ,
BACK-OFF keyh ?
HoneyCycymie milik mutlak diri sendiri .
so sape kau nak judge diee ?

haaa .
Hunn sexy ke ape ke , korang penah dok rase ke ?
nak komen tuu boleyh tp berpadepade .
sebab Hunn ta sker pade komen yang berunsur "NASIHAT" .

SORRY .
nak bagitaw hangpa semua ...
HoneyCycymie @ Intan Nursaiyidah memang tak suke DINASIHATKAN !!!

so . 
pade yg suke komen Hun lebeylebey tuu , FUCK-OFF k .
sebab aku tetap aku .
pi mamp kat aku arr aku kaki clubbing ke , drezup sexy ke ..
ape ke .
ukan pakai duet mak bapak kau !
kau sebok asal ??

HoneyCycymie memang begini ;)
so biarkan je die .


sekian Chivas :)

love u olls ..

No comments:

Post a Comment